Add here your best high-quality Maxwell images.
By Tok_Tok
Wouw al in flink wat zaken gewerkt zo te horen! Lijkt mij echt geweldig beroep om kok te zijn. ;)
Mijn klasgenoot (die nu naast me zit) woont in Henderik ido ambacht.. Kleine wereld.

Nee precies, ik had het mes zo neergezet en toen het renderen klaar was zag ik pas dat het eigenlijk niet kon ivm het gewicht van het mes.
Maar bedankt voor de info over de messen op de foto. Misschien model ik die andere ook nog en verkoop ik ze als set. Het model wat hierboven
staat heb ik ook al te koop gezet. Ik hoop zo een beetje bij te verdienen.

Maar mag ik vragen, hoe ben je als chef kok in de 3D wereld gerolt?

Gr Joep
By NicoR44
Hoi Joep,

Eigenlijk via mijn vader, die vroeg aan mij (toen mijn vrouw zwanger was) hey waarom kom je niet bij mij werken.
Nou daar heb ik eerst lang over moeten nadenken, omdat koken en kok zijn op dat niveau echt een manier van leven is, en koken is voor mij nog steeds een erg grote passie.

Maar ik werkte elke dag van half negen 's ochtends tot meestal half twee 's nachts en heb toen toch de stap genomen, en niet zonder succes :-)
Helaas is mijn vader halverwege vorig jaar overleden, maar samen met mijn broer hebben we het bedrijf voort gezet.
Wij maken Flight Simulatoren voor de kleine luchtvaart en verkopen onze systemen over de hele wereld, en dat is echt een feest om te doen.

Toen ik begon kocht mijn vader voor mij Rhino 2, ik ben daar toen mee aan de slag gegaan en merkte dat het me wel erg makkelijk af ging, het werd eigenlijk een soort verslaving, dus zat ik nog tot twee uur 's nachts op, maar nu niet meer koken maar modelleren.

Hier is een link naar wat ik zoal nu voor ons bedrijf ontwerp en tot product ontwikkel:
www.youtube.com/trcsimulators

alles wat je daar ziet onwikkelen we zelf, dus ook instrumenten en de displays/ glass cockpits die je ziet.

Het leuke is dat we met onze instrumenten ook in een aantal films zitten, zoals de film "Flight of the Phoenix " met Dennis Quaid en "United 93 " Zie imdb.com

Daarnaast vindt ik het ook leuk om auto's en ruimteschepen the modelleren :-)

Inmiddels werk ik met Solid Works, Silo 3d en Rhino 5. wat ik echt een feest vindt, vooral Solid Works was voor mij een openbaring... :-)

P.s.

Je makker zal dan de oude Brave Hendrik wel kennen?? 't is nu een bistro dacht ik, maar had toen een ster!
Wel leuk nog, ik heb ook in Henderik ido ambacht gewoond, toen ik een jaar of vier was, in de Evertsenstraat, H.I. Ambacht was toen nog een heeeeeeel stuk kleiner... lol

Ik heb in De Louwert leren zwemmen, die had toen een bodem die omhaag en omlaag kon hehehehe.

Nou nu hou ik weer op met L.U.Len hehehe
By Tok_Tok
Hahah sorry bubbaloo we're only talking about some private stuff, no 3d secrets or light setup's you may not know about ;)

Heel levens verhaal wat verteld! En zeker niet de slechtste! Klink allemaal erg goed, eerst koken daarna je volledig storten op 3d modelleren!
Flight of the Phoenix ken ik, erg goede film! Dat moet wel een soort van overwinning zijn geweest om daar aan te mogen leveren.
Ik herken je cockpit model van het youtube filmpje van de gallery van MaxwellRender.com toen ik net begon met Maxwell.

Solidworks mag ik volgend jaar mee beginnen, als ik aan HBO begin. Hopelijk aan de Design Academy in Eindhoven, als ik word toegelaten..
Ik doe nu MBO en zit op het Grafisch Lyceum Rotterdam. Daar studeer ik over 8 weken af :D We werken daar met 3d Studio Max. Maxwell werkt heerlijk samen
met Max!

Haha m'n makker is een vrouw/meisje (ze is niet zo groot) van 20. Maar ze kent het restaurant niet, waarschijnlijk omdat H. I. Ambacht zoveel groter is geworden ;)

Naja snel weer verder aan mn eindproject en tussendoor nog wat koks messen modelleren!

Nieuwe renders volgen binnenkort. :)

Ciao
Joep
Help with swimming pool water

I think you posted a while back that its best to u[…]

Sketchup 2026 Released

Considering how long a version for Sketchup 2025 t[…]

Greetings, One of my users with Sketchup 2025 (25[…]

Maxwell Rhino 5.2.6.8 plugin with macOS Tahoe 26

Good morning everyone, I’d like to know if t[…]